Thursday, April 5, 2007

التــــاج



بقالى كتير اووى مكتبتش فى البلوج


بس مقدرتش مكتبش لما التاج وصلنى من اعز صديقه واخت ليا


Re7ab


اجابه سؤال التاج تقريبا هيكون عند الاغلبيه متشابه فى حاجه واحده


هنعرفها سوا دلوقتى


تكلم عن هواية لما بتمارسها بتستغرق فيها تماماً وتنفصل عن عالم الواقع لفترة من الوقت أثناء ممارستها


انا بحب اوووى الكتابه زى مثلا كتابه كلمات اغانى


اكتب قصائد اكتب شعر خواطر بحب اكتب كل حاجه


عندى كشكول كبير ملياااان حاجات انا كاتبها مألها


انا بصراحه شايف فيها حاجات كتير اوووى حلوه مش شكر فى نفسى يعنى بس


بجد فيها حاجات عجبانى اوووى واللى انا بكتبه ده محدش شافه غيرى خالص


انا بنزل حاجات بسيطه اوووى منه فى البلوج هنا بس دول 3 بس من كميه كبيره


وبصراحه وانا بكتب كل واحده منهم بكون قاصد اللى بحبها انها تشوف الكلام ده مش شرط تشوفه فى البلوج


لكن لما اكون معاها اديها الكلام الىل انا كاتبه كله تاخده تقراه وتفكر فيا وهيا بتقراه


دى حاجه من ضمن الحاجات الىل بحبها اووى وبتنسينى كل الدنيا لما بعملها وبركز فيها لوحدها


وتانى حاجه بقى البرمجة او شغل الكمبيوتر وتصميم البرامج وتصليح الكمبيوتر والفوتوشوب والكلام ده


بحب اووووى كل حاجه فى الكمبيوتر وبحب اتعلمها واعلمها بحب لما حد يسالنى عن حاجه فى الكمبيوتر


ميكونش ردى عليه معرفش احب ردى يكون مفيد ليه واقدر اساعده لان دى احجه بحبها


تالت حاجه بقى هيا النت وهيا دى بقى اللى نلاقى كتير متشابه فيها وبحب كمان

المنتديات والتعارف على اصحاب من ع النت


النت ده بجد بحس انه مملكه متكامله فيه كل حاجه حلوه وكل حاجه وحشه المهم انك تستغله صح


اتعرفت من ع النت على اجمل اصحاب واخوات فى الدنيا وبقضى معاهم احلى الاوقات


لما بدخل النت بحس انه عالم لوحده بعيد عن العالم التانى بس اللى بيربطهم ببعض


هما اجمل اخوات واصحاب بعرفهم ع النت واقابلهم فى العامه بعيد عن النت


ومنهم اجمل صديق ليا Shery33


وفى كتير عرفتهم من ع النت واصحابى اوووى لدرجه انى عرفت واحد من ع النت


واكتشفت انه ساكن قى الشارع اللى ورانا اوان مكنتش اعرفه قبل كده


وبقينا اجمد اصحاب واعتقد ان النت ضاف للكل كتير


وفى الاخر احب اشكر رحاب انها مررتلى التاج


وربنا يديم كل حاجه حلوه بينا يارب


ونفضل اخوات طول العمر


====== ! ! B a D B o Y ! ! ======